Steliante – Enemy of the state

Enemy of the state

Dupa doi ani o institutie a statului imi da dreptate: In trustul Intact se face santaj editorial

with one comment

http://www.mediafax.ro/cultura-media/dna-directorul-general-al-antena-tv-group-sorin-alexandrescu-urmarit-penal-pentru-santaj-10912035

Sunt uluit ca dupa doi ani de zile o institutie a statului imi da dreptate. Pe de alta parte sper sa aiba dosarul beton pentru ca mass-media trebuie sa fie la picioarele publicului si nu a intereselor politice si economice ale mogulilor, in cazul de fata Dan Voiculescu. Doi ani de zile diverse personajii mi-au contestat dezvaluirile facute: ba ca le-am facut pentru oponentii politici ai lui Voiculescu (de aceea le-as fi publicat in Evenimentul Zilei – sa citeasca textul meu de mai jos de pe blog despre despartirea mea de acest ziar si dupa aceea sa-i mai aud), ba ca le-am facut pentru RCS&RDS fara sa prezinte o farama de dovada ci numai incantatii de betie, ba ca le-am facut la ordinele unora si a altora din diverse structuri. Pentru ei nu conteaza gravitatea dezvaluirilor mele si ca ceea ce m-au pus sa fac era la limita dintre penal si imoral ci doar doreau sa le minimizeze/decredibilizeze/sa le arunce in derizoiu prin tot felul de scenarii aberante cu care de altfel si-au anesteziat publicul lor. Un public avid de astfel de scenarii dar si needucat in privinta zvonurilor servite drept informatii de traficanti de influenta este imediat ademenit de acestea.

Aveti aici toate dezvaluirile mele despre santajul editorial oracticat in trustul Intact la adresa oponentilor politici si a companiilor comerciale cu care nu aveau contracte de publicitate dar si cum au incercat printr-un contract scandalos sa ma faca sclavul lor:

(http://www.evz.ro/detalii/stiri/exclusiv-ghid-de-utilizare-a-ziaristului-in-trustul-lui-voiculescu-928862.html; http://www.evz.ro/detalii/stiri/stelian-negrea-la-antene-ii-plangeau-pe-saraci-dar-vroiau-marirea-pretului-la-gaz-929164.html; http://www.evz.ro/detalii/stiri/exclusiv-evz-cum-ajung-politicienii-pe-lista-neagra-a-antenelor-929514.html; http://www.evz.ro/detalii/stiri/stelian-negrea-fost-jurnalist-la-intact-codrut-seres-indica-firmele-si-oamenii-politici-care-t.html)

Trustul Intact m-a dat in judecata in doua procese in care imi cer 100.000 de euro – la unul au renuntat deocamdata, culmea tocmai in cel in care era si EVZ parte, mi-a hartuit familia, mi-a facut plangeri penale pe la Politie dar si pe la Garda Financiara, au pus hastasi pe urmele mele etc etc

Stirea Mediafax: DNA: Directorul general al Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, urmărit penal pentru şantaj

Directorul general al Antena TV Group, George Sorin Alexandrescu, este urmărit penal pentru şantaj, fiind acuzat că a ameninţat administratorul unei firme că va da în vileag fapte presupus compromiţătoare dacă nu va semna un contract în condiţiile impuse de el, a anunţat, joi, DNA.

DNA: Directorul general al Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, urmărit penal pentru şantaj

Antena 3 a relatat, pe pagina online, că din informaţiile pe care le-a obţinut neoficial, acuzaţia pare să fie bazată pe o plângere făcută de RCS-RDS. În urma acestei plângeri, SRI şi DNA ar fi organizat o acţiune de supraveghere a convorbirilor telefonice şi personale purtate de Sorin Alexandrescu, în încercarea de a-i fabrica un dosar de şantaj.

Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) a anunţat, într-un comunicat de presă, că procurorii fac cercetări penale faţă de George Sorin Alexandrescu, director general al Antena TV Group, în sarcina căruia s-a reţinut infracţiunea de şantaj.

Potrivit rezoluţiei de începere a urmăririi penale întocmită de procurori, în perioada 16 aprilie – 24 mai 2013, George Sorin Alexandrescu „a constrâns un administrator al unei societăţi comerciale să semneze un contract în condiţii prestabilite, impuse de inculpat, sub ameninţarea că, în caz de refuz, va da în vileag fapte presupus compromiţătoare pentru persoana în cauză”.

Dosarul a fost constituit ca urmare a denunţului părţii vătămate, a precizat DNA.

Procurorii i-au adus la cunoştinţă lui George Sorin Alexandrescu acuzaţiile din acest dosar.

RCS&RDS a scos televiziunile Antena 1, Antena 3 şi Euforia TV de pe platforma sa de satelit Digi, în noaptea de 19 spre 20 aprilie 2012.

Într-un comunicat remis MEDIAFAX pe 20 aprilie 2012, RCS&RDS a anunţat că nu mai difuzează Antena 1, Antena 3 şi Euforia TV pe platforma de satelit Digi, întrucât compania de telecomunicaţii nu mai poate accepta să plătească peste 7 milioane de euro pe an, sumă care ar fi fost solicitată de Antena TV Group pentru difuzarea prin satelit a acestor televiziuni.

Totodată, RCS&RDS a precizat, în comunicat, că Antena TV Group a declarat libere la retransmisie televiziunile sale, fără condiţionări tehnice sau financiare, fapt pentru care, pentru cablu, distribuitorii au dreptul şi obligaţia de a transmite gratuit aceste posturi, însă pentru satelit au dreptul, nu şi obligaţia să le retransmită.

În schimb, Intact Media Group a afirmat pe 20 aprilie 2012, într-un comunicat, că RCS&RDS a retras de pe platforma proprie DTH, în mod abuziv, Antena 1 şi Antena 3, acuzând, totodată, compania de telecomunicaţii de rea credinţă. Potrivit comunicatului Antena, RCS&RDS a refuzat să încheie un acord cu grupul media, motivând că televiziunile în cauză au fost declarate libere la retransmisie.

„Obligativitatea retransmisiei posturilor listate must carry este valabilă doar în reţelele de cablu. Conform prevederilor art. 82 alin. 1 din Legea audiovizualului şi art. 13 alin. 3 din Decizia CNA nr. 72/2012, principiul must carry nu se aplică pentru reţelele de satelit, retransmisia în acest caz făcându-se în baza unui acord comercial între radiodifuzori şi distribuitori. Compania de cablu demonstrează astfel că nu cunoaşte Legea audiovizualului, pretinzând Grupului Intact să îşi distribuie conţinutul posturilor TV în regim de gratuitate, chiar în situaţia în care există alte prevederi legale care reglementează transmisia pe satelit”, se mai spunea în comunicatul Intact.

Antena Group a pierdut aproape 15% din piaţa de distribuţie TV din România odată cu scoaterea televiziunilor sale de pe platforma Digi a RCS&RDS, după cum au declarat, pentru MEDIAFAX, mai multe surse din piaţa media. Piaţa de distribuţie TV din România este estimată în prezent la circa 5,5 milioane de abonaţi (cablu şi DTH/ satelit). Dintre aceştia, RCS&RDS are aproape un milion de abonaţi la platforma sa de satelit Digi, au mai spus aceleaşi surse.

Pe de altă parte, articolul 82 din Legea audiovizualului, care reglementează principiul „must carry”, nu se referă şi la platformele de satelit, ci doar la retransmisia televiziunilor prin cablu de către cablişti. Astfel, Antena 1, Antena 3 şi Euforia sunt obligatorii la retransmisie pentru cablişti doar în reţelele lor de cablu, nu şi în cele de satelit, astfel CNA nu poate impune RCS&RDS să reincludă cele trei televiziuni pe platforma de satelit Digi.

În ultimii ani, reprezentanţii RCS&RDS au susţinut în faţa membrilor CNA că grupul Antena pretinde societăţii de telecomunicaţii anumite sume de bani pentru retransmisia Antena 1 şi Antena 3, deşi aceste televiziuni sunt libere la retransmisie, potrivit principiului „must carry”.

În schimb, reprezentanţii Antena Group au spus în repetate rânduri că grupul nu condiţionează financiar retransmisia Antena 1 şi Antena 3.

Pe de altă parte, CNA a aplicat mai multe amenzi RCS&RDS pentru că operatorul a scos din grilă, de-a lungul timpului, fără să aibă aprobarea Consiliului, mai multe televiziuni, printre care şi unele din portofoliul Antena Group.”

Anunțuri

Written by steliannegrea

Mai 30, 2013 la 3:32 pm

Publicat în Uncategorized

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maestre Negrea , nu te mai da deontolog şi nebăsist , că nu eşti! Activezi la Gazeta de propagandă băsistă , EVZ şi te alături luptei lor , dintotdeauna , cu A3 şi Intact , cu argumente şubrede , tu fiind stâns de gâlci şi de procesele intentate de ţintele tale ca răspuns la acuzele tale inepte. Dacă , nici din interior nu găseşti alte acuze reale pentru Intact , ce ar fi de zis? Chiar nu-şi dai seama că actualul caz cu directorul e un şantaj fabricat şi jucat actoriceşte de denunţătorul RCSRDS ca să acopere mita cu Corleone? Nu observi că toţi mogulii media care nu au fost băsişti 100% sunt la puşcărie , cu dosare , sau în vizorul DNA? Îţi dau eu refresh , Vîntu , Dan Diaconescu , Voiculescu şamd! Băsiştii n-au nicio treabă , Păunescu , Naşu… până şi Ghiţă , PSD-ist s-a sucit , inventându-i pe Sorina Matei şi Cap Pătraru! Culmea deontologiei să mergi la Digi 24 , aparţinând , poate nu ştii , RCSRDS şi să le faci jocul , în conflictul cu Intact , ca săte scoţi ? Ignori că RCSRDS e o invenţie băsistă mizerabilă şi penală , o ştie oricine! Culmea tupeului tău e să ceri apararea deontologiei presei apelând la fostele organisme , CTP , etc , cît timp tu eşti un ziarist mizerabil , tendenţios , partizan şi manipulator!

    Milici

    Iunie 1, 2013 at 9:48 am


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: