Steliante – Enemy of the state

Enemy of the state

Scapam de Mihai Gadea si dam de Dan Andronic? Mi-am retras semnatura de pe protestul jurnalistilor impotriva practicilor degradante din presa

leave a comment »

Pe aceasta lista mi-am pus si eu semnatura la comentarii insa pentru ca la pozitia 295 apare Dan Andronic, publicist chipurile la Evenimentul Zilei mi-o retrag si fac si public demersul meu. Telespectatorii stiu de ce iar daca nu stiu sa se intereseze mai amanuntit. Sustin insa in continuare ideile din aceasta petitie dar din afara ei iar razboiul meu cu practicile de santaj editorial din trustul Intact, care mi-au adus nenumarate procese in Justitie, stau marturie.

http://www.revista22.ro/articol-36864_2.html

Written by steliannegrea

Ianuarie 21, 2014 la 3:27 pm

Publicat în Uncategorized

Lasă un răspuns

